пятница, 29 ноября 2013 г.

Модуль 9-10. Рефлексія
Модуль 9-10. Рефлексія

Ці модулі допомогли мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання а також мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:

Яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб.
Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.
Навчився розумно ставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні.
Задовольнити різноманітні потреби учнів.
Працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
Задовольняти навчальні потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий